tisdag 4 mars 2008

Spikmatta

Fick orderbekräftelse på min spikmatta idag. Så spännande. Den sägs bota allt. Du kan ligga på den, vika den och sätta dig på knä med spikarna mot både hamstrings och vaderna samtidigt. Stå på den... (Aj?) Det handlar tydligen bara om att vara innovativ. Enligt hörsägen är den lika komfortabel som en Hästen. Jag längtar. Hoppas den läker min muskelruptur, inflammationen i axeln, fixar avbruten sömn (eller räcker det att natt-vandrande grannar och tidningbudet stänger ytterdörren lite tystare?), samt motverkar klimatförändringar. Jag vill ha. Nyfiken. Återkommer när jag är en prickig korv och berättar mera. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjejen, vad det är härligt att få ta del av din energi. Jaha nu är det spikmatta. ska du nu komma med plåster på hela kroppen, Men varför inte? Vi har ju sett dig på kryckor. Med gipsad arm. Och jag vet inte allt vad du har råkat ut för. Men det blir väl så när man utsätter sig för mer risker än en normalperson. Jag är ett av dina fans och jag tror du vet att du har gjort mitt liv så mycket bättre. Jag är starkare och orkar mer, och snyggare med, säger dom omkring mig. m.

tt sa...

Men det är ju kanon. Spikmattan har ju inga fransar. Jag sitter alltså säkert. kram