måndag 24 mars 2008

Nakenchock

I Heteren i Holland kan du gymma naken. Skulle det fenomenet drabba min arbetsplats skulle min anställning ta slut här. Just här. Jag får upp en massa bilder i huvudet som jag å det bestämdaste motar ut igen. Bygg inte bo, tack. Jag håller mig till de prydas gäng, förutom när jag själv får välja åskådare och situation. För något år sen kastar sig min son dramatiskt med pannan mot bordet och hojtar "Ni förstör mitt liv". Jag och hans älskade syster tittar förvånat på varandra och undrar "vad har vi nu gjort"?. Han fortsätter; "Ni springer runt här hemma med era nakna tuttar, så det är inget spännande för mig längre med tuttar, jag är tonårig kille, ni förstör mitt liv". Nu försöker åtminstone jag tänka på att ge honom lite nakenhetsparentes genom att covera upp eller åtminstone varna för nakenchock i antågande. Så han hinner blunda. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Blir inte heller medlem där. Gårdagen känns i benen. Mest baksida lår. Ses snart igen. A