fredag 28 mars 2008

How was your day?

Snart smäller det för Charlie och Marshall. Dagen innan nyårsafton frågade jag "How was your day?". Han skrattade och svarade "I celebrated the new year, 24 hrs". (of running, *min kommentar:-)). Det är alltid så fascinerande att prata med Charlie. Varje gång han springer sina ultralöp går det en telefonkedja bland vänner som ser till att de supportar honom längs vägen. Någon hoppar på och en annan hoppar av. Finns det någon här som vill hoppa på och av i sommar anmäl er här! Upplägget har uppenbarligen ändrats litegrann. Antar att det är för att media kommit in och vill styra upp. En mile borde jag väl klara halvtrasig? Hrm.  Lite "typ" Why not? - Dollarn är ju megabillig. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Min dag är bra hittills. Solen skiner ute och jag längtar efter våren. Tyvärr är jag inte som du som springer oavsett årstid. Jag vill ha vår och sol och stigar tomma på snö och is. Usch, vad länge du drar på dina skador. Bli bra snart! kramis Marie