fredag 30 januari 2009

Äldsta hönan i hönsgården


Träffade en SATS-medlem idag när jag åkte till S för en liten kort egen träning och bastu. (Vågar ännu inte ge mig ut i skogen, då hostan kommer som ett brev på posten när jag öppnar upp för kylan utanför. Saknar utomhus). Hon berättar för mig att hon blivit sjuk efter att ha tagit influensasprutan och varit borta ifrån SATS och träningen i 6 veckor, så hon ringde till PC på den anläggning där jag ofta håller till, liksom hon, och säger ; "Jag undrar om inte du kan lägga till en månad på mitt kort, för jag har varit sjuk så länge och jag är verkligen en av era trognaste kunder och jag har varit medlem jättelänge, lika länge som........... ja.. ända sen Elisabeth började"! Haha. Jag skrattade gott och länge. Tyvärr fick hon ingen plusmånad. Men jag tycker faktiskt hon vore värd det. :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för ett underbart pass idag, lika bra som alltid. Du är såååå jäkla duktig och du sprider energi till alla som är i din omgivning. Hoppas att du får energi tillbaka :) Jag hoppas verkligen att du tar åt dig av allt beröm du får av människor. För du är verkligen en fin människa som har något att ge till andra!
Snart är det inspirationsdag och då jäklar bettan ska vi ha kul, whiii :) Det gick ju bra sist eller hahahahaha :)

//Linnsan

ET sa...

Tack snälla gumman. Det är så kul när du och U är där. Snart är det dags idag. Som sagt. Det gick ju kanon sist. I år nöjer jag mig med att det går hyfsat :-) Får räcka!!

Anonym sa...

Ja tænk jag vill också vara med och tjoa och træna till dina hærliga pass. Har nog inte rørt mig på ...ja ett år nu.
Sitter i Arktis på en båt och....æter och æter och æter...
suck
puss och kram