fredag 9 januari 2009

soffläge


Börjar bli lite orolig. Men bara lite. Varför tillfrisknar jag inte? Nu har jag haft soffläge i 7 hela dagar. Allt håller i sig. Well. Det har blivit mycket TV. En del bok. På ett sätt kan jag inse vinsten i att inte vara aktiv. Mer än med fjärrkontrollen. Men lite såsigt blir det. Jag kommer igår hur en av mina kompisar var dödligt hooked på "Melrose Place". Ringde man en dag eller tid då det var "Melrose Place" vägrade hon att prata. Jag såg aldrig programmet när det gick och förstod aldrig hajpen. Jag förstår den inte nu heller och då har jag ändå sett väldigt nära ett helt program. Det som jag ligger närmst till att faktiskt gilla är "Top Model", en reprisomgång av säsong 10, går på eftermiddagarna. I övrigt har det gått en massa gamla filmer. Såg "Matte söker Husse" med T igår kväll innan hon smällde ihop resväskan. Den var onekligen söt och Charlotte Rampling är en av de vackraste skådespelerskor jag vet.
Får jag välja mellan TV-soffan och skogen. Så vinner skogen.

Inga kommentarer: