onsdag 27 augusti 2008

märklig dragningskraft

Jag kände mig så mållös efter gårdagens artikel i Aftonbladet om Jessica Zandéns och Cecilia Gyllenhammars blogg att jag återigen var tvungen att läsa den. Därefter gick jag in under rubriken "Om Oss", för att ta reda på vilka (kultur)personligheter som ligger bakom bloggen i sig, och även för att läsa författarinnornas svar på kommentarer som strömmat in. Det känns precis lika konstigt som igår och nej, jag blev inte klokare över huvudtaget. Vågar verkligen inte ens ha egna "offentliga" synpunkter för jag vill ju helst inte framstå som dum som inte fattade att det är något datavirus, eller någon konstig (in)sekt, eller något som smugit sig in på Newsmills blogg. Kära älskade och kloka dotter, har du läst "det där"? Undrar din mamma.

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahaaahaha önskar jag kunde hålla med, men det går fan inte. för vems skulle skriver de så här, männen eller sig själva? Micke