lördag 30 augusti 2008

Åldras i branschen


Efter en av veckans klasser kommer en tjej fram till mig på scenen efteråt och värmde mig med fina ord. Hon fortsätter berätta att hennes pappa varit med på klassen veckan innan och att han tyckte att jag var så "fantastisk och fascinerande" att han pratat om mig hela veckan och sökt information om mig på nätet. Jag blev svarslös. Nu har jag inom loppet av inte alltför lång till fått en adoptionsförfrågan av en kollega och nu en papparequest. Det är härligt att få hjälp att inse att man åldras i branschen! Fast aldrig i mitt liv har det handlar om år utan om känsla på milen :-). Trevlig helg!

PS Imorgon kliver vi in i den månad vi får krama om dottersyster igen. Vi längtar. Mitt Pisatorn till son sover (återigen) i soffan, men nu med hög feber. Jag baddar hans panna och äter upp det godis han inte är sugen på.

Inga kommentarer: