torsdag 3 april 2008

To do-lista

1 Tvätta 2 Städa 3 Växla pengar Forex 4 Handla mat 5 Svara på mejl (8 st viktiga) 6 Hitta vikarie till pilatesklasserna 7 Starta eget företag 8 Lämna in mattan på dry-clean 8 Köpa ny soffa 9 Måla om 10 Bygga om Hs säng/rum 11 Förbereda föreläsning om motivation 12 Måla om tånaglara 13 Skriva program inför kvällens PT 14 Plocka ur diskmaskinen 15 Göra en hemsida 16 Köpa och sätta in en ny garderob 17 Skaffa en god man ifall jag skulle dö så inte min sons far tar hans tillgångar (kan man göra det)/skriva testamente 18 Rensa ur förråden 19 Byta från vinter till sommargarderob 20 Serva bilen 21 Byta vinterdäcken 22 Sätta lampor i lysena på bilen (jag skäms) 23 Ringa tillbaka tre obesvarade tfnsamtal 24 Ringa och fråga hur det går för Åsa 25 Skaffa prao-plats till sonen. 26 Försöka skriva om den där boken om hälsa som låg inskriven i laptopen som tjuven tog. 27 Förbereda dotterns studentskiva 28 Skicka inbjudningar till densamma 29 Rehabba axeln och vaden 30 Ringa på ett nytt PTavtal 31 Lära mig Kost-erbjudandet 32 Boka in gamla kunder som hamnat mellan stolarna 33 Slipa golvet 34 Anmäla mig på språkkurs 35 Börja danskurs 36 Ta reda på varför barnens far  inte vill vara med och dela kostnaderna för  Ts studentbestyr; två klänningartvå skormiddagmecocktailtema, studenfestx2utspringetmottagninghemmaskolavslutningresatillIrland  också passa på att fråga varför han inte träffar dem alls  37 Få Ipoden att funka igen 38 Skaffa trådlöst bredband 39 Fixa garderobsdörren som inte går att stänga 40 Byta tid medarbetarsamtal 41 Byta tid utvecklingssamtal med sonen i skolan  42 Laga mina glasögon 43 Lägga in räkningarna som kom med posten idag på utbetalning 44 Sätta mig in  effektivare i Global Warming 45 Ringa mamma och pappa 46 Skaffa mig ett nytt blivande x gärna mörk180cmidrottsgensjötomt, Hrm. Var ska jag börja? Med att göra en ny lista? En prio-lista! Har exakt 3 timmar på mig. Räcker det? 

1 kommentar:

Anonym sa...

Känner alltför väl igen mig. Det bara rullar och rullar. Ha det så bra på resan och njut. kramiz anna