torsdag 24 april 2008

Limpa Exclusive

Kvällens sista kund bokade av. Lite skönt vad gäller tiden. Cyklade genom Söder och stannade på Bageriet. Nu undrar jag. Gav jag verkligen 60 kronor för en limpa. Guess I did. Och precis så god var den. Fullkornsdinkel med aprikos. Fick skypemeddelande från Charlie Engle imorse. Saxat ut meddelandet : "I did the Boston Marathon on Monday. Actually I ran from the finish to the start and then turned around and ran the real race. It was fun. Beautiful day". Jajjamensan, Charlie, det måste ha varit fun en sån beautiful dag. Jag blir ju kär. Men det är klart. Det blir väl alla när det är vår.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja vill "också" bli kär! mvh Rebecca

Anonym sa...

*smileysar* ville jag ha med. R

Anonym sa...

Hur går det med ditt ben Elisabeth? Hörde att du prövat lite i trappa. Hoppas du kan ha tålamodet att börja sakta men säkert om det nu går bra igen. Jag har ganska bra fart i träningen nu och är glad för den hjälp och det program jag fick. Det är så skönt att kunna springa ute utan att det ska vara halt. Hoppas på att se dig snart igen. Ta hand om dig till dess. PZ

Anonym sa...

Ja shit. Så där dyrt bröd kan jag med köpa. Men det brukar vara värt det. Och tänk vad folk annars slänger sina pengar på!
Det du gjorde var att ge dig själv njutning och livskvalité. PLUS mjumma för kroppen!
Mer sånt! :-)