tisdag 15 april 2008

Freemale

Jag är fullt på det klara med vad begreppet perceptivt tänkande innebär, är dessutom familjär med det. När jag och barnen ville ha hund, hade ALLA hund. När jag är skadad och springlös, är ALLA ute och springer. Idag har jag lärt mig ett nytt ord. Det är in english, Jag älskar ord i alla former, in english, swenglish, svenska, norska, spanska, alla språk i världen, äkta ord, påhittade ord, enkla, sammansatta, ja, en hel massa ord. "Freemale". Freemale! I löv it. (Får jag kvala in trots två pygmeer i familjen, jag menar jag tar ju hand om dem helt själv?!). Det är oerhört perceptivt för mig, det här ordet, och betyder lycklig och singel female! Jag vet att ni redan visste. Ha en superskön kväll. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Missat det där. Bra som f-n. Freemales. Det kör vi på. e