fredag 24 oktober 2008

messess

Ibland dimper det ner små guldkorn i messboxen. Såna som får mig att le, skratta, bli varm och solen skiner starkare, löven och blommorna får klarare färger, gräset är grönare och jag är f-nimej lyckligare än..än "allt". Så tror jag.
"Fick alla rätt på den enkla delen av provet å sen den svåra fick ja några poäng..." Jag läste det flera gånger och så kände jag vad står det egentligen, sen kom känslan som kopplades till varje ord. Sen kom insikten om att det är precis det här det handlar om.
Det är det här jag har gett. Implanterat. Sått och nu står skörden i full blom. För vad kan vara viktigare än målet upphöjt i känslan upphöjt i egen önskvärd och uppfattad framgång............ Jag älskar min liv med han som knåpade ihop det där messet!

Inga kommentarer: