lördag 18 oktober 2008

a m e r- I -C A N

Idag när jag vaknar tänker jag; var ska jag springa idag? Jag behöver aldrig brottas med tankarna SKA jag, utan bara ha lyxen att välja och vraka bland ett härligt utbud av Stockholmsskog. Tyvärr smärtar det lite i benet. Men än så länge bara biter jag ihop. Det smålarvar hela tiden. Jag kommer lyssna igen när det pratar högt, men nu blir jag mest irriterad. :-) Marshall i runningamerica08, har en milestone idag. Han har avverkat 2000 miles. Jag älskar milestones. Det finns inget mer motiverande än ett litet mål på väg mot ett ännu större mål. I realiteten betyder det att han redan avverkat två gånger, det som är kvar, dvs 1 106 miles. Det är så sjukt bra kunskap att bära med sig. "Visst klarar jag det här, jag har ju redan gjort det två gånger"! Det är dag 35.
Jag blir så inspirerad och klurar och klurar på vad jag ska hitta på. Men alltid är väl prio ett, bli frisk först, planera dumheter sen?

Inga kommentarer: