söndag 21 december 2008

Jag ska bara testa lite


Så sa jag under en hela massa år när jag bodde hemma hos mina föräldrar och tränade målmedvetet. Sen när jag väl var ute och testade och det tyvärr smärtade så tänkte jag att nu när jag ändå är ute kan jag lika gärna köra på, för eftersom det gör ont så kommer jag ju inte springa imorgon. Morgondagen kom. Jag tyckte det kändes lite bättre än igår. Gjorde det inte det? Jag ska nog ut och testa litegrann. Så rullade det på tills kirurgen satte kniven i mig och sprättade upp från knäskålen ned till fotryggen.
Nu sitter det ju på ett annat stället, och jag har ju faktiskt inte testat sen i onsdags, så jag ska nog ut och testa litegrann, funkar det inte kan jag ju faktiskt gå hem igen. Eller hur?

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag testade lite igår jag med
direkt efter cykeln så hade jag redan bestämt mig innan för att springa hem (2,5 km)
jag har inte sprungit på över 1 år på grund av ryggen

igår sa ryggen till lite bara, men vänster vad krampade o jag kunde bara springa intervall halva sträckan
men jag försökte iaf o testet var kanske inte bra men lovade fortsatta test snart igen

idags ska jag inte testa men dock köra lite mer träning o kanske ryggen inte är så jobbig då
(väntar på tid för röntgen av knän o axel)

ET sa...

Om du har lust kan du ta med min högra axel, höger fot och vad, samt vänster fot och vänster knä. Skulle gärna kolla hjärtat också om du ändå ska dit.... kram

Anonym sa...

morsan sa oxo... "kom inte för sent" när jag sa jag tänkte köra passet kl 17.30 imorgon

jag kör nog det bara för att :-)