lördag 1 november 2008

testosteronlokalsinne


Åkte till Sats Lidingö för klass idag. I torsdags var jag vilse, hittade dit på dryga timmen. Idag var jag där på 30 minuter, men sjukt vilse när jag skulle hem. Åkte ut åt fel håll och runt och fram och tillbaka och så stod det "Gåshaga" och det kände jag ju igen, så hur ologiskt som helst åkte jag åt det hållet. Dvs fel håll! Kastade idag ett getöga på ungarnas favvoprogram "Miami Ink" och i stolen sitter en transsexuell man och säger att nära han var kvinna hade han inget som helst lokalsinne. När han sen slipade bort brösten och började knapra testosteronpiller fick han hår på bröstet och........ lokalsinne!!!!!! Wow. Är det det som är hemligheten. Att göra en snopp skulle kosta 150 000 kronor, så jag tror jag önskar mig en GPS i julklapp istället.

Inga kommentarer: