onsdag 19 november 2008

myslycka


En riktigt grymt bra dag börjar med orientering. Har begränsat med tid inför en lunchklass på nyöppnade SATS Haninge. I Rudanskogen sprang jag på, och bra. Det roliga när jag med spänning kliver in på den nyöppnade anläggningen är att jag känner igen de första två medlemmarna jag stöter på. Ett resultat av mina ändlösa år i branschen? I mellanrummet som blir i tiden då jag kommer hem, kokar vi knäck, tomtegröt och bakar lussekatter. Det doftar i hela lägenheten och köksarkitekten T sätter taket på pepparkakshuset. Imorgon firar vi mini-jul. Men det gör mig mega-glad. Jag älskar att göra lite som jag vill. Och härligt är det att fira. Oavsett när och var och vad och hur och varför!! Fast det kanske inte ska kallas "fira" när hon åter igen spänner på sig vingarna och flyger till puck-landet, denna gång. Jag kommer ju att sakna.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag har haft träningsvärk i flera dagar, i benen från förra fredagen. hoppas att jag hinner komma ned i morgon också. bästa hälsn anna