torsdag 13 november 2008

dkslahdgghowieuh

Så där arg blir jag. På töntiga nördiga medelålders patetiska BMWsAudis i trafiken som inte använder blinkers och som kör så nära rumpan att när jag bromsar är de nästan i. Då sitter jag där och försöker att inte elda upp mig (och bli likadan) och så tänker jag, och det här är verkligen hur omoget som helst, men jag tror ingen rök utan eld........ klimakteriegubbe..... tänker jag (finns inga såna sa en PT-kund. Joho, sa jag, finns visst).... efter det tänker jag....... att han beter sig som ett j-a-assh-le i trafiken för han inte får ligga........ JAG VET! Så omoget.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Elisabeth. Va roligt att höra från dig! Bor i Västerås numer, men det vore jätteroligt att komma och köra ett av dina pass! Får väl dra med mig bror min någon gång när jag är i Sthlm :). Hoppas allt är tipptopp med dig med! Kram Anna L

Anonym sa...

Hahahahaha jag dör av skratt...

Det var kanonbra pass idag! Energibomb som du är så kan det ju aldrig gå fel. Du är grym! (som vanligt) Känns verkligen i kroppen, när man tror att en övning är slut så ska vi köra 2varv till hahaha, Härligt :)
Ha nu en underbar helg. Så ses vi nästa vecka. PUSS

Anonym sa...

Det var jag Linn som skrev. Glömde visst skriva det, men tror du förstod det ialf.
Tjing :)

Anonym sa...

jag kan bara hålla med Linn
du är för underbar o man vill ju bara ge mer o mer
snart får nog SATS Globen inte bara köpa fler 3:or utan även bygga ut salen eller börja köra dina muskelpass på Hovet
hur ska jag kunna träna i mexico som jag gör med dig?
får väl följa din önskan å "köra över dig" 2-3 gånger per år ;-)

ET sa...

åh, ja tack gärna, höstlov, påsk, nyår "typ" :-)