söndag 15 februari 2009

Plus och minuslistan

Minus.

1. Mitt hår är helt totalt osnyggt, blekfisrosa med gul ton i botten
2. Vill ha en ny soffa som inte släpper dun
3. Vill bygga upp garderoberna till taket
4. Spricka i handfatet
5. Köksbordet är fullt med märken av att vi levt det
6. Behöver måla om
7. Slipa golven
8. Fryser
9. Milen tog 25 min längre än vanligt

Plus

1. Mina barn är lyckliga
2. Jag har sprunigt idag. (Se minus:-))
3. Statoil Huddinge hade lussekatter LUSSEKATTER!!
4. Har kört spinning i tropisk värme Fridhemsplan
5. Har en egen lägenhet (Se ovan)
6. Har en nyservad bil
7. Mina föräldrar och syskon har humöret uppe, om än inte full hälsa
8. Var på trevlig fest med vänner igår
9. Trivs med jobb och arbetskamrater
10. Har ätit bokstavskex och skrivit vid datorn

Plus vann!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att plus sidan vann. Det behöver vi :)Det kan aldrig bli fel när den sidan vinner!!!
Ses imorgon


linnisaksson.blogg.se

Anonym sa...

inte helt säker på att blekfisrosa är rätt benämning men inte heller säker på att det är ett minus...

ET sa...

Nu blir det rosa Robert. För hela slanten. Ska försöka hitta någon typ av attityd som förmedlar "vaddå, givetvis känner jag mig cool i rosa". Jag letar efter den. Skam den som ger sig. Massa lycka till och du jobbade kanon idag. Har du skrivit in i kalendern. 100 med boll och ET.