fredag 6 februari 2009

Jag i emo-butiken


Idag sprang jag in för tredje gången i emo-butiken på Drottninggatan. Bestämde mig för hot red. Och då är det inte Wella LÓreal Whatever hot red. Utan det är emo hot red. Vibrant, står det på förpackningen. Så om jag är borta från jobbet nästan vecka har det inget med intag av ev välkomstdrink, eller att jag hängt över någon av mina boyish kollegor, att göra, utan då är det helt enkelt så himla enkelt att mitt hår är alldeles för rött för verkligheten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

HA!
du lär inte stanna hemma för lite hårfärg. du kommer att komma med rakat huvud innan något sånt stoppar dig.

ha så kul imorgon.
jag längtar redan till nästa veckas härliga pass.

Anonym sa...

Nä tänk jag tror att rött hot och det där blir aaasballt. Du går dit i hot rööööd:)
Kram Eli från en cecilia som är på G lite smått igen....och tack för kram