torsdag 8 maj 2008

typiskt tjejer

"Jag hatar när tjejer blir sådär", gormar han. "Kära efter att ha träffats fyra gånger, man kan inte bli det. Man blir bara kär i en person som man tror att den där personen är, efter fyra gånger, man vet inte mer än så, man känner inte varandra". Sonen 15 år 24 maj. Jag hör Åsa skratta när hon läser det här och så säger hon sitt vanligt kloka "Som man sår får man skörda".......Själv sa jag "Man kan visst bli kär efter fyra dejter, sen gäller det bara att fortsätta vara...." :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på er, klart man kan bli kär med en gång. Men visst har han lite rätt din son. Här har det varit förkylt en längre tid. Men nu ska jag komma igång med träningen igen. Det är lite svårare att hitta tidenn nu när det börjar dra ihop sig till skolavslutningar och för mig ett lång och härligt sommarlov. Ta hand om dig och er. kram e