torsdag 22 maj 2008

Godisrajd

Det är sånt här som gör att jag älskar dig, proklamerar sonen när vi stigit ur bilen efter att ha gjort en godisrajd till nattöppna Shellmacken. Träffade givetvis en träningskund till mig. Som alltid när jag har handen i kakburken. Vi ses helst på ICA vid plockgodiset, eller vid McDonalds. Å alla säger "äter duuuu sån´t här"?!. Och jag tänker "Yes I do, du också". Och jag säger "Yes I do". Jag kommer aldrig bli nån Anna Skipper, trots mitt yrkesval. För mig är det energi in och energi ut och blir det fel i balansen får man antingen minska energin in eller öka energin ut eller helt enkelt både och. Annars acceptera läget. Jag tycker det är superhärligt att kunna säga ja till en japp-önskan fast det är beyond läggdags. Imorgon är en annan dag. Då ska vi skala morötter. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är bara så jävla rolig